2

Vedat Özdemiroğlu

Posted by Trevanian on 17:26 in ,

Leman’da yazardı zamanında şimdi Uykusuz’da yazıyor. Kelimelerle çok güzel oynayan ve değişik bir mizah anlayışı olan komedyenimiz. VÖSYM ve gülmekten karın kası yaptıran Selam Dünyalı Ben Türküm gibi kitapları da vardır. Sağlam da bir BJK taraftarıymış kendisi. Espirilerinde de hissettirir bunu ara sıra.

Şu ara Flexi reklamlarında uyuz komşu olarak çıktı karşımıza. Pek sözlü performans insanı değil aslında, yazmak ona daha fazla yakışıyor ama ben beğendim reklamları. Hele “Komşuluk ilişkileri ne güzel ölmüştü, ne ara canlandı? “ lafı bitirdi beni….


|

2 Comments


"Pek sözlü performans insanı değil" sözüne katılıyorum. Reklamlara çok gülmedim ama, Issız Adam yazısını anlata anlata bitiremedim. Hala gülerim:)


yakın bi zamanda Okan Bayülgen'e çıkmıştı. Orda da kücük bi göseri yaptı.. Tadı yoktu, beğenmemişdim...

Ama efsane yazıları var gerçekten... Issız adam yazısını da buldum okudum iyimiş valla :D

Copyright © 2009 BoŞ MuHaBBeT ; Hiçbir hakkı saklı gizli değildir, ortalık malıdır